Reklama

Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów – pętla Chomiczówka

01/07/2020 12:59

Zarząd Transportu Miejskiego przygotował kolejną niespodziankę dla pasażerów. Masz sprawę do załatwienia w Punkcie Obsługi Pasażerów? Nie martw się, nie trzeba tam jechać. To POP przyjedzie do ciebie.

Od czerwca po ulicach stolicy jeździ wyjątkowy autobus. Został w nim urządzony Punkt Obsługi Pasażerów. Do końca wakacji dwa mobilne POP-y będą podjeżdżały na pętle przy dużych osiedlach.

W  Punkcie Obsługi Pasażerów załatwisz swoje najpilniejsze sprawy: 

  • wyrobisz spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, 
  • zakodujesz bilet długookresowy, w tym z oferty Warszawa+ i dla dużych rodzin, „odwiesisz” bilet i przekodujesz niewykorzystaną część biletu, 
  • wgrasz uprawnienia Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka oraz je przedłużysz. 

Ważne: w mobilnym POP-ie można płacić wyłącznie kartami płatniczymi.

Oznaczone banerami autobusy będą stały na pętlach w dniach:

  • 1-3 lipca: CH Wola Park (parking, w rejonie przyst. Białowiejska) i pętla Chomiczówka,
  • 6-8 lipca: przystanek Rondo „Radosława” 02 (w stronę pl. Grunwaldzkiego) i pętla Esperanto,
  • 9, 10, 13 lipca: przystanek Pl. Konstytucji 09 i pętla Szczęśliwice.

Punkty będą czynne w godzinach 8.30-17.00. Godziny pracy mobilnych POP-ów mogą się zmienić. 

CZYTAJ RÓWNIEŻ:




Fot. WTP

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ibemowo.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do