
Na bemowskim odcinku metra dwie stacje - Bemowo i Ulrychów - nabierają docelowych kształtów. Kolejne otwory technologiczne zakrywane są płytami betonowymi. Są ustawiane docelowe słupy i antresole stacyjne. Obok podziemnych przejść powstają kolejne pomieszczenia techniczne.
Dużo dzieje się na odcinku bemowskim - kolejne otwory technologiczne zakrywane są płytami betonowymi, powstają docelowe słupy i antresole stacyjne – mówi Michał Olszewski, zastępca prezydenta m.st. Warszawy.
Trwa zbrojenie wyjść z poziomu -1 na powierzchnię. Powstaje też podbudowa pod betonowe stopnie schodów. W miejscach, w których planowane są przyszłe zejścia na perony, szykowana jest konstrukcja dla biegów schodów ruchomych i zbrojenie dla schodów stałych. Niemal gotowe są już platformy peronowe. Pod nimi powstają szyny kablowe pod przyszłe kilometry kabli — informuje Metro Warszawskie.
W tunelach metra są sprawdzane i uszczelniane połączenia pomiędzy pierścieniami oraz wyrównywane, czyszczone i przygotowywane podstawy tunelu dla podbudowy torowiska.
Chcemy, aby pierwsi pasażerowie mogli skorzystać z nowo budowanych odcinków II linii metra w drugiej połowie 2022 r. Wtedy też do dyspozycji pasażerów II linii metra będzie łącznie 17 stacji, w tym 5 nowych: Zacisze, Kondratowicza i Bródno oraz Ulrychów i Bemowo — czytamy w komunikacie.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Fot. metro warszawskie
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie