Reklama

Kontakty do poszczególnych działów w Urzędzie Dzielnicy

17/02/2023 11:14

Musisz załatwić pilną sprawę w urzędzie? Chcesz zapytać urzędnika o ważny dokument? Aby ułatwić mieszkańcom, którzy muszą skontaktować się z poszczególnymi działami Urzędu Dzielnicy Bemowo zebraliśmy najważniejsze kontakty.

Urząd Dzielnicy mieści się przy ul. Powstańców Śląskich i prowadzi obsługę klienta w poniedziałki w godzinach od 8.00 do 18.00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Informacje udzielane są pod numerem: 22 44 37 644.

Dowody osobiste, meldunki, sprawy komunikacyjne (Sprawy w kompetencji Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich)

MELDUNKI, DOWODY OSOBISTE:

I piętro Ratusza - sala obsługi, tel. 22 325 40 72/73/74/75/76/77,  22 325 40 67, e-mail: [email protected]

Udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL: tel. 22 325 40 71 oraz 22 325 40 69

PRAWO JAZDY:

I piętro Ratusza sala obsługi, tel. 22 325 40 96,  22 325 40 57, e-mail: [email protected]

REJESTRACJA POJAZDÓW:

I piętro - sala obsługi, tel. 22 325 40 88, 22 325 40 94  e-mail: [email protected]

TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY:

 tel. 22 325 40 40, 22 325 40 42, 22 325 40 41

Godziny pracy TPP - Bemowo: poniedziałek 10:00-17:30, wtorek-piątek:  8:00-15:30

 

Wydział Architektury i Budownictwa

telefon: 22 443 77 50/61, [email protected]

Wydział Działalności Gospodarczej i Zezwoleń

Telefon: 22 443 76 20, [email protected]

 

Wydział Nieruchomości (poniedziałek-piątek 8-16)

telefon: 22 443 77 84, [email protected]

 

Wydział Ochrony Środowiska

telefon: 22 443 78 20, [email protected]

 

Wydział Prawny

telefon: 22 443 78 60, [email protected]

 

źr. bemowo.um.warszawa.pl

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ibemowo.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do