
Musisz załatwić pilną sprawę w urzędzie? Chcesz zapytać urzędnika o ważny dokument? Aby ułatwić mieszkańcom, którzy muszą skontaktować się z poszczególnymi działami Urzędu Dzielnicy Bemowo zebraliśmy najważniejsze kontakty.
Urząd Dzielnicy mieści się przy ul. Powstańców Śląskich i prowadzi obsługę klienta w poniedziałki w godzinach od 8.00 do 18.00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Informacje udzielane są pod numerem: 22 44 37 644.
Dowody osobiste, meldunki, sprawy komunikacyjne (Sprawy w kompetencji Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich)
MELDUNKI, DOWODY OSOBISTE:
I piętro Ratusza - sala obsługi, tel. 22 325 40 72/73/74/75/76/77, 22 325 40 67, e-mail: [email protected]
Udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL: tel. 22 325 40 71 oraz 22 325 40 69
PRAWO JAZDY:
I piętro Ratusza sala obsługi, tel. 22 325 40 96, 22 325 40 57, e-mail: [email protected]
REJESTRACJA POJAZDÓW:
I piętro - sala obsługi, tel. 22 325 40 88, 22 325 40 94 e-mail: [email protected]
TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY:
tel. 22 325 40 40, 22 325 40 42, 22 325 40 41
Godziny pracy TPP - Bemowo: poniedziałek 10:00-17:30, wtorek-piątek: 8:00-15:30
Wydział Architektury i Budownictwa
telefon: 22 443 77 50/61, [email protected]
Wydział Działalności Gospodarczej i Zezwoleń
Telefon: 22 443 76 20, [email protected]
Wydział Nieruchomości (poniedziałek-piątek 8-16)
telefon: 22 443 77 84, [email protected]
Wydział Ochrony Środowiska
telefon: 22 443 78 20, [email protected]
Wydział Prawny
telefon: 22 443 78 60, [email protected]
źr. bemowo.um.warszawa.pl
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie