
W dniu 4 maja za pomocą wielotonowej maszyny TBM Maria rozpoczął się proces drążenia tunelu, który połączy powstającą stację Bródno z przystankiem Trocka. Postęp pracy tarcz będzie można śledzić w Internecie.
W połowie marca tarcze drążące Anna i Maria zostały opuszczone do szybów startowych na placu budowy przyszłej stacji Bródno. Od tamtej pory trwały przygotowania do rozpoczęcia przez nie pracy. Wszystkie systemy zostały poddane testom, a elementy niezbędne do ich nieprzerwanej pracy zostały dostarczone i podłączone, — informuje Zarząd Transportu Miejskiego.
Tak jak dotychczas, postęp prac tarczy będzie można śledzić na stronie Metra Warszawskiego.
Przypominamy: na północno-wschodnim odcinku metra powstają trzy stacje: C19 roboczo nazywana „Zacisze” pod ul. Figara w pobliżu skrzyżowania z ul. Codzienną, C20 „Kondratowicza” przy skrzyżowaniu ulicy Malborskiej i Kondratowicza oraz C21 „Bródno” przy skrzyżowaniu ulicy Kondratowicza i Rembielińskiej.
Zostaną one połączone tunelami, długość których wynosi ponad 4 km. Wykonawca, konsorcjum firm Astaldi i Gulermak, na zrealizowanie inwestycji wartej 1 397 895 000 zł, ma czas do września 2021 roku.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Zobacz także:
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie